Finančne storitve

FINANČNO RAČUNOVODSKE STORITVE

Alterna Intertarde je delniška družba, ki je s svojimi storitvami na trgu prisotno že 23. let. Lastniki podjetja imajo izkušnje iz velikih podjetij, ki ji dopolnjujejo z izkušnjami izobraženih sodelavcev. Vsi sodelavci pa vsak dan delamo z mislijo, da boste vi drage podjetnice in podjetniki, direktorji podjetij in zavodov pri nas za vaš denar dobili več. Vaše dokumente nam lahko posredujete digitalno, tako da jih skenirane pošljete po elektronski pošti, lahko nam jih posredujete prek navadne pošte, lahko nam jih dostavite ali pa jih pridemo na sedež vašega podjetja iskati sami in tako privarčujete na svojem dragocenem času. V našem računovodstvu prevzamemo vse vaše dokumente, jih sistematiziramo in vnesemo v skrbno varovan informacijski sistem. Če je to potrebno izvozimo poročila na AJPES, DURS in druge državne organe. Za vaše potrebe pripravimo različna poročila, plačilne liste, izvedemo plačila prek vašega računa v vašem imenu. Naše računovodstvo bo skrbno knjižilo vaša prejeta in izvršena plačila. Z našim informacijskim sistemom vam lahko kadarkoli pripravimo poročila, na podlagi katerih lahko sprejmete optimalne poslovne odločitve.

Kako poteka računovodstvo z nami?

Povezovanje informacijskega sistema računovodstva in vašega podjetja Dokumente sicer lahko pošiljate prek navadne pošte, elektronske pošte ali osebno, vendar zakaj bi izgubljali čas, če jih lahko naše računovodstvo prevzame prek varne oddaljene povezava neposredno iz vašega računalnika v podjetju? Prek spleta se računovodstvo ALTERNE poveže z vašim računalnikom in s strogo varovanim računalniškim protokolom prevzame, popravi, shrani, sistematizira in arhivira vse dokumente. Poslovne knjige so tako v minimalnem času pripravljene in funkcionalne.

Brezpapirno računovodstvo

Dokumente Alternino računovodstvo prevzema tudi v digitalni obliki in tako prispeva k ohranjanju gozdov in neokrnjene narave Skenirane oz. digitalizirane dokumente bo naše računovodstvo vneslo v informacijski sistem, nato jih bo izvozilo v AJPES in DURS, na njihovi podlagi bo izdelalo poročila, plačilne liste, izvajalo plačila v vašem imenu iz vaših poslovnih računov. Z digitalnim pristopom bodo vaše poslovne knjige ves čas posodobljene, vi pa boste ohranili fizični vpogled v originalne dokumente. Če boste potrebovali hiter pregled pa boste do njih prek našega informacijskega sistema lahko dostopali že z enim klikom.

Programska oprema

Alterna računovodstvo uporablja poslovno – informacijski sistem Microsoft Dynamics NAV, ki temelji na brezpapirnem pristopu. Primeren je za sistematiziranje in obvladovanje vseh poslovnih področij in funkcij v podjetjih. Posebej bi radi izpostavili, da če postanete naša stranka, vam vašega informacijskega sistema ni potrebno menjati. Pri nas boste dobili osebnega računovodjo, ki se bo popolnoma prilagodil vašemu informacijskemu sistemu, ki ga trenutno uporabljate.

Vam vzbujamo kanček zanimanja. Pokličite nas. Pripravili vam bomo ponudbo, ki jo ne boste zlahka zavrgli!